Ukažme si na frajery, co se vymlouvají na nedostatek času. Případ vybírá auto každé tři roky systémem objet půl republiky a čtvrt Německa k tomu. Vyjednává, konfiguruje, vyřizuje, registruje, fuj! Zabije měsíc života a pak si koupí … bubny prosím … auto!
Vidím tady jistou souvislost s výměnou partnerek, operátorů, bank, atakdále. Nevymlouvejme se na přirozený výběr po našich předcích. Je čas to začít holit jako chlupy, opičáci! Chceme smlouvání cen jako na středním východě? Nechceme!
Někomu stačí k přepravě do dva kilometry vzdálené práce fabia. Mně by se po 250 000 km nejspíš rozpadla. Každý máme jiné nároky. Spotřební věci jsou prostředek. V tomto případě dopravní.
Auto za milion a půl jsem kupoval dva dny.
První den jsem šel do mercedesu, druhý den do audi. Tuhle novou šestku máme skladem. Beru. Jo, a přibalte mi k tomu stejná kola na zimu. Nebudu jezdit s plecháčema. To bych si mohl koupit rovnou *švihadlo a parkovat za rohem.
Až vám někdo příště řekne, jak toho má moc, že nestíhá, možná právě porovnává padesát odstínů škody a nemůže se rozhodnout. Hlavně mu neříkejte, že rapid je horší folksvágen. Těší se na něj jako na žluté lamborghini, tedy lepší folksvágen koncernu Volkswagen.
Děkuji, že věnujete svůj čas důležitějším věcem. Chci říct, lidem!
Lukáš Fronk
* „Švihadlo“ je auto bez okýnek v elektrice. K vysunutí točíme kličkou jako se švihadlem. V roce 2016 stále k dostání.